Propozície

TÉMA: firemná filantropia

Pojem "spoločenská zodpovednosť podnikov" (ang. Corporate social responsibility - CSR) označuje dobrovoľné úsilie firiem, ktoré presahuje bežný rámec dodržiavania právnych predpisov. Ide o čoraz intenzívnejšie zapájanie všetkých kľúčových partnerov do každodenných aktivít firiem a inštitúcií .

V sociálnej oblasti sa SZP prejavuje sledovaním a minimalizovaním negatívnych dôsledkov aktivít podnikov na prostredie, v ktorom pôsobia. Sú to napríklad zdravie a bezpečnosť zamestnancov, dodržiavanie politiky rovnosti príležitostí, vyváženosť pracovného a osobného života zamestnancov, firemná filantropia, pravidlá lobingu, boj proti korupcii, rast kvality života atď. Viac sa o spoločensky zodpovednom podnikaní dozviete na: www.zodpovednepodnikanie.sk

Cvičná firma môže súťažiť v kategóriách:

Najlepší leták (TOP firma)

Najlepší IG post (TOP firma)

Najlepšie TikTok video (TOP firma)

Najlepšia ppt prezentácia (TOP firma)

Najlepšia tlačová správa (TOP firma)


90 s vo výťahu po slovensky o 1 výrobku alebo službe (počas veľtrhu)

Najkreatívnejší team - on-line zadanie (počas veľtrhu)

Najlepší ekonóm - on-line kvízy (počas veľtrhu)

Najviac zrealizovaných obchodov (počas veľtrhu)

Novinka

Súťaže pre ZŠ

Srdečne pozývame tímy základných škôl zúčastniť sa súťaží nášho podujatia, ktoré sme špeciálne navrhli popri on-line veľtrhu stredoškolských cvičných firiem. Súťažiť môžu celé triedy, časti tried alebo tímy zložené so žiakov rôznych tried (napr. v družine, či školskom klube). Veríme tomu, že žiaci ZŠ sú takisto podnikateľsky zdatní a kreatívni, majú záujem rozšíriť svoje zručnosti a budú si chcieť zasúťažiť v súťažiach šitých na mieru úspešným mladým budúcim podnikateľom.

Pani učiteľky a vychovávateľky môžu využiť rôzne predmety, prípadne medzi-predmetové vzťahy. Výtvarná výchova, pracovné vyučovanie, etika, finančná gramotnosť, informatika, slovenský jazyk, anglický jazyk, prípadne si môžete spraviť aj školské kolo a vybrať svojich školských víťazov.

Aký je postup?

  • Žiaci si vymyslia oblasť v ktorej by chceli podnikať
  • Pre svoju firmu vymyslia meno,
  • Meno firmy a oblasť podnikania znázornia v pútavom logu,
  • Meno firmy a oblasť podnikania vyjadria 1 vetou (slogan),
  • Vytvoria reklamný plagát na príležitosť podľa ich výberu
  • Vytvoria instagramový post = pútavú fotografiu,
  • Vytvoria krátke video o firme či produkte.

Svoje návrhy nám pošlite do: 7.6.2022 na náš e-mail. Výsledky a hodnotenie poroty - ako spätnú väzbu od odborníkov, sa žiaci dozvedia naživo počas online veľtrhu cez Google Meet 14. a 15.6.2022. Máme pripravené diplomy a pekné ceny pre účastníkov a víťazov.

© 2022 Hlohovské kontraktačné dni, Stredná odborná škola chemická, Nerudova 13 
Vytvorené službou Webnode Cookies
Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky