Propozície
TÉMA: firemná filantropia
Pojem "spoločenská zodpovednosť podnikov" (ang. Corporate social responsibility - CSR) označuje dobrovoľné úsilie firiem, ktoré presahuje bežný rámec dodržiavania právnych predpisov. Ide o čoraz intenzívnejšie zapájanie všetkých kľúčových partnerov do každodenných aktivít firiem a inštitúcií .
V sociálnej oblasti sa SZP prejavuje sledovaním a minimalizovaním negatívnych dôsledkov aktivít podnikov na prostredie, v ktorom pôsobia. Sú to napríklad zdravie a bezpečnosť zamestnancov, dodržiavanie politiky rovnosti príležitostí, vyváženosť pracovného a osobného života zamestnancov, firemná filantropia, pravidlá lobingu, boj proti korupcii, rast kvality života atď. Viac sa o spoločensky zodpovednom podnikaní dozviete na: www.zodpovednepodnikanie.sk
Cvičná firma môže súťažiť v kategóriách:
Najlepší leták (TOP firma)
Najlepší IG post (TOP firma)
Najlepšie TikTok video (TOP firma)
Najlepšia ppt prezentácia (TOP firma)
Najlepšia tlačová správa (TOP firma)
90 s vo výťahu po slovensky o 1 výrobku alebo službe (počas veľtrhu)
Najkreatívnejší team - on-line zadanie (počas veľtrhu)
Najlepší ekonóm - on-line kvízy (počas veľtrhu)
Najviac zrealizovaných obchodov (počas veľtrhu)
Novinka
Súťaže pre ZŠ
Srdečne pozývame tímy základných škôl zúčastniť sa súťaží nášho podujatia, ktoré sme špeciálne navrhli popri on-line veľtrhu stredoškolských cvičných firiem. Súťažiť môžu celé triedy, časti tried alebo tímy zložené so žiakov rôznych tried (napr. v družine, či školskom klube). Veríme tomu, že žiaci ZŠ sú takisto podnikateľsky zdatní a kreatívni, majú záujem rozšíriť svoje zručnosti a budú si chcieť zasúťažiť v súťažiach šitých na mieru úspešným mladým budúcim podnikateľom.
Pani učiteľky a vychovávateľky môžu využiť rôzne predmety, prípadne medzi-predmetové vzťahy. Výtvarná výchova, pracovné vyučovanie, etika, finančná gramotnosť, informatika, slovenský jazyk, anglický jazyk, prípadne si môžete spraviť aj školské kolo a vybrať svojich školských víťazov.
Aký je postup?
- Žiaci si vymyslia oblasť v ktorej by chceli podnikať
- Pre svoju firmu vymyslia meno,
- Meno firmy a oblasť podnikania znázornia v pútavom logu,
- Meno firmy a oblasť podnikania vyjadria 1 vetou (slogan),
- Vytvoria reklamný plagát na príležitosť podľa ich výberu
- Vytvoria instagramový post = pútavú fotografiu,
- Vytvoria krátke video o firme či produkte.
Svoje návrhy nám pošlite do: 7.6.2022 na náš e-mail. Výsledky a hodnotenie poroty - ako spätnú väzbu od odborníkov, sa žiaci dozvedia naživo počas online veľtrhu cez Google Meet 14. a 15.6.2022. Máme pripravené diplomy a pekné ceny pre účastníkov a víťazov.